Powered By Blogger

donderdag 23 maart 2017

23 maart 2017

Gisteravond vlak voor het slapen gaan hebben we nog snel het eerste deel van het keukenplafond in de verf gezet. Vanmorgen nog even wat kleine dingentjes gedaan en toen de lamp weer gemonteerd. Daarna de plastic stukken weer voor de oude luiken gemaakt. De gordijnrails aan de muur (ipv aan het plafond) gemaakt. Ze daarna weer gedemonteerd want de muren moeten nog geschilderd worden.
 Hier ben ik nog mee bezig als plotseling de loodgieter voor mijn neus staat. Hij komt een stuk monteren tussen mijn dakkapel en serredak zodat er geen vocht of wind meer tussen kan komen. De goot besluiten we zo te laten zitten. Die kan geen kwaad. Hij had ergens anders afgesproken maar die hadden afgebeld, omdat hij wist dat we met het huis bezig zijn kwam hij kijken of hij bij ons zijn werk vandaag kon doen.
Weer wat klaar dus. Ik maak het hek verder af naar achteren. Heerlijk om te doen in mijn hemdshirt. Genieten zo buiten. De drie honden rennen om mij heen. Volgens mij willen ze kijken of ik soms iets vergeet, maar helaas.
Het is half zeven als ik nog even naar boven loop om naar de perzikkenboom te gaan kijken.
Echt mooi hij staat dus al voor een deel in bloei.













Het is inmiddels donker geworden in het dorp. Een aantal weken geleden hebben we nieuwe verlichting gekregen in het dorp. Dat is goed te zien. Waar het in het verleden schemerig was op de weg is het nu echt goed verlicht. We hebben nu energie zuinige ledverlichting.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten